17 Temmuz 2010 Cumartesi

MERHABA


                     ADIMI UNUTTUM
 
adımı unuttum
                adı olmayan yerlerde
ne in
        ne cin
                ne benî adem
 
zamanlar içinde
kuşlar uçuyor
kervanlar geçiyor
                        bir iğne deliğinden
 
çarşılar kuruluyor
sarayları oyuncak
        insanları karınca şehirler
zamanları gördün mü
                        bir iğne deliğinden
 
adımı unuttum
        adı olmayan yerlerde
geçip gidenlere bakarak
 
                           Asaf Halet Çelebi
     Om Mani Padme Hum

6 yorum:

  1. HAyırlı olsun kardeşim :)Berrak&Tutku

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun deniz
    antik acıları mı topluycaksın burda
    bende bi kaç tane var vereyim istersen antik olması için yüz yıl bekleyemiycem sen eskitme işlemini yap ondan sonra antik kuntik acı olarak pazarlarsın artık. bak ilk defa ben satarım demiyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun ikinizede :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun canım. paylaşımlarınızı bekliyoruz. özlem-görkem

    YanıtlaSil